FAQs

Preguntes Freqüents

Preguntes freqüents
On està Paral·lel 62?
Ens trobaràs a l’avinguda del Paral·lel 62, Barcelona

Com puc arribar-hi?
Aquí us recomanem algunes opcions:

Metro: línies L3/ L2
Autobusos: 21, D20, H14, V11 i 88, i els nitbus N0 i N6
Taxi: parades a l’avinguda del Paral·lel, 61 i al Carrer Vila i Vilà, 60
Bicing: Av. del Paral·lel, 58

On puc aparcar?
Al costat de la sala hi trobaràs un parking privat, al carrer de l’Abat Safont, però recomanem el desplaçament en transport públic.

Tinc problemes amb les meves entrades
Cada esdeveniment pot comptar amb una plataforma de ticketing diferent. Revisa la carpeta de correu brossa del teu correu electrònic i/o comprova el registre en l’aplicació on l’has comprat.

Si el problema persisteix, posa’t en contacte directament amb la plataforma de venda a través del correu electrònic o el telèfon de contacte a la seva pàgina web.

Si, així i tot, no pots resoldre la incidència, contacta amb nosaltres a través del formulari i t’ajudarem.

Soc menor d’edat. Puc accedir a l’espai?
L’edat mínima d’accés autònom és de 18 anys.
Entre els 16 i els 18 anys el públic haurà d’acreditar la seva edat amb un document vàlid i se l’identificarà per evitar el consum d’alcohol.
Els/les menors de 16 anys hauran d’estar en tot moment acompanyats d’una persona adulta i portar una fotocòpia del seu DNI juntament amb un document del pare/mare/tutor legal que autoritzi la persona adulta acompanyant.

Quins són els horaris de l’espai?
Els horaris varien segons l’esdeveniment programat. Consulta-ho a l’agenda de www.p62.cat.

Hi ha servei de guarda-roba? Quin és el preu?
El servei de guarda-roba està disponible en funció del format de l’espectacle. Si es tracta d’un esdeveniment amb el públic a pista a peu dret (sense butaques), el servei estarà obert. Té un cost de 2 euros i s’hi poden guardar bosses i peces de roba. La sala no es fa responsable dels objectes dipositats a les peces o a les bosses.

He perdut una peça de roba/objecte. Com puc recuperar-ho?
Si tens el tiquet del guarda-roba, conserva’l i ho pots venir a recollir quan s’obrin les portes de la sala. Si no tens el tiquet, contacta amb nosaltres a través del formulari i t’ajudarem.

Has patit o assistit a cap situació d’agressió o assetjament a Paral·lel 62?
Disposem d’un protocol contra agressions i discriminacions, i estem adherits al protocol NO CALLEM de l’Ajuntament de Barcelona.

Si has viscut o vols denunciar o comunicar situacions i/o experiències discriminatòries dins de la sala, pots adreçar-te al nostre personal o ens pots escriure i ens posarem en contacte amb tu.

L’espai està adaptat per a persones amb mobilitat reduïda?
Sí, totes les zones estan habilitades. Ens podeu contactar a través del formulari per a què us indiquem a quina zona comprar les entrades.

Es pot portar càmera de fotos o vídeo?
Es poden portar càmeres petites i compactes o d’un sol ús. No s’admeten càmeres professionals o rèflex tret que tinguis una acreditació de premsa o un passi de gràfics.

Vols posar una reclamació?
Disposem de fulls de reclamació, pots preguntar al nostre personal de sala.

M’agradaria formar part de l’equip de P62. On puc enviar el meu currículum?
A través de la nostra pàgina web i xarxes socials informem sobre els processos de selecció oberts. Si vols enviar una candidatura espontània pots escriure a laboral@p62.cat.

Arribaré després de l’hora d’inici de l’espectacle. Podré entrar a la sala?
Sí, només has de presentar la teva entrada. En casos en què l’artista ho sol·liciti, caldrà esperar entre tema i tema per a poder accedir.

Teniu cervesa sense gluten?
Sí, disposem de cervesa sense gluten a les nostres barres.

Vull organitzar una activitat a Paral·lel 62. On puc enviar la proposta?

Escriu-nos!

Tens més dubtes o suggeriments?
Escriu-nos!